Дистанційне навчання 6 клас

Шановні друзі, пропоную  продовжити вивчення курсу історії та географії.  Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу  kutsanna4@gmail.com або  VIBER  (0663178060), можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло 

Історія.

02.06 - 09.06.2022 
Тема уроку. Повторення за рік.
Завдання.
- Виконати підсумковий тест (за рік) за посиланням

Історія

26.05. - 30.05. 2022.
Тема уроку: Підсумковий тематичний контроль з теми  "Антична цивілізація та її сусіди"
Завдання.
- Виконати підсумкові тести з історії за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9108321 ( Одна спроба, час виконання 40 хвилин)

Географія.

25.05. - 01.06.2022.
Тема уроку: Вплив людини на природу.
Завдання:
Розробити міні - проект з утилізації побутових відходів. ( Презентація, проект, спостереження... Проект можна підготувати у будь якій формі).

Історія.

23.05.2022.
Тема уроку: Практична робота. Як жили предки українського народу  - слов'яни.
Завдання.
- Опрацюйте параграф 56.
- Дайте відповіді на питання:
1. Визначте заняття давніх слов'ян.
2. З'ясуйте, які знаряддя праці вони використовували.
3. Які культури вирощували та яких тварин розводили?
4.Складіть розповідь про зовнішній вигляд давніх слов'ян.
5.Складіть три тестові завдання до теми «Господарство та духовне життя давніх слов'ян»
- Підготуйтесь до підсумкового  тематичного контролю з теми " Антична цивілізація та її сусіди".

Географія.

23.05.2022.
Тема уроку: Держави світу.

Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати параграф 54.
-  Практична робота 9. На контурній карті відмітити найбільші держави світу.

Історія.

19.05.2022. 
Тема уроку: Склавини і анти на теренах України.

Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф 55.
- Перевірте свої знання за допомогою тесту

Історія.

16.05.2022. 
Тема уроку: Як починалась історія слов'ян.
Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитати параграф 54
- Створити короткі нотатки (конспект) до відео. Про, що дізналися після перегляду відео.

Географія.

16.05. - 18.05. 2022. 
Тема уроку: Кількість населення Землі. Розселення населення. Людські раси.


Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 53.
- Для закріплення набутих знань виконайте тести. 

Історія.

12.05.2022. 
Тема уроку: Падіння Західної Римської імперії.

Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф 53.
- Для перевірки набутих знань виконайте тест.


Історія.

05.05.2022 
Тема уроку: Кризові явища в Римській імперії та її поділ.
Завдання.
- Перегляньте відео - урок
- Прочитайте параграф 52.
- Перевірте свої знання виконавши тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9384040

Географія.

11.05.2022.
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ " БІОСФЕРА ТА ГРУНТИ", " ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ".
(Тест доступний до 20 травня, одна спроба, час проходження обмежений до 30 хвилин)

Географія.

04.05. - 09.05.2022.
Тема уроку: Практична робота 7. Складання опису одного з природних комплексів своєї місцевості ( за типовим планом).

ХІД РОБОТИ:
ЗАВДАННЯ №1: 

Виберіть природний комплекс: заплава, схил берега, яр, озеро, болото, пагорб. Зберіть дані про особливості рельєфу, гірські породи, поверхневі й ґрунтові води, клімат, грунт, рослинний і тваринний світ.

ЗАВДАННЯ №2: 

Дай характеристику природного комплексу за планом:

  1. ГЕОГРАФІЧНЕ ПОЛОЖЕННЯ.
  2. РЕЛЬЄФ ТА ГІРСЬКІ ПОРОДИ, ЯКІ УТВОРИЛИ ДАНИЙ КОМПЛЕКС.
  3. ВИДИ ҐРУНТУ, ЙОГО ВЛАСТИВОСТІ.
  4. ХАРАКТЕРИСТИКА КЛІМАТУ.
  5. РОСЛИННИЙ СВІТ.
  6. ТВАРИННИЙ СВІТ.
  7. ХАРАКТЕРИСТИКА ВОД.
  8. ЗНАЧЕННЯ В ГОСПОДАРСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ.
  9. СТУПІНЬ ВПЛИВУ ЛЮДИНИ (ПЕРЕТВОРЕНІ).
ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ З ТЕМИ " БІОСФЕРА ТА ГРУНТИ", " ПРИРОДНІ КОМПЛЕКСИ".
(Тест доступний до 20 травня, одна спроба, час проходження обмежений до 30 хвилин)

Історія.

28.04.2022. 
Тема уроку: Виникнення та поширення християнства.
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 51.
- Написати в зошит час та причини виникнення християнства.
- Для закріплення набутих знань виконайте тести.(Ще раз наголошую тести обмежені в часі, тому виконуйте все вчасно)

Географія.

27.04.2022.
Тема уроку: Природні зони Землі.
Завдання: Переглянути відео
- Прочитати параграф 52
- Перевірте свої знання виконавши тест  https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5960927

 

Історія.

25.04.2022.
 Тема уроку: Культура Давнього Римую

Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати параграф 50.
- Для закріплення набутих знань виконати тестові завдання за посиланням 

Історія.

21.04.2022 
Тема уроку: Практична робота. Римське право.
Завдання.
- Опрацювати параграф 49.
- Виписати в зошит Норми Римського права. (ст.184)
- Дати відповіді на питання.(ст.184)

Географія.

20.04 - 25.04.2022.
Тема уроку: Природні комплекси як наслідок взаємозв'язків між компонентами природи.
Географічна оболонка - найбільший природний комплекс.



Завдання.
- Переглянути відео - уроки
- Прочитати параграф 51.
- Виписати в зошит і вивчити значення понять і термінів.(ст.209)
- Виконати тести за посиланням 

Географія.

18.04.2022. 
Тема уроку: Вплив господарської діяльності людини на ґрунтовий покрив, рослинний і тваринний світ.



Завдання.
- Подивитися відео - уроки
- Виконати тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9786686

Історія.

 14.04. - 18.04.2022.
Тема уроку: Римська імперія. Октавіан Август. 
Практична робота. Формування життєвої позиції історичного персонажа на основі висловів з його творів.
Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф 48.
Прочитайте вислови Юлія Цезаря та дайте відповіді на запитання.

·       «Республіка – ніщо, порожнє ім’я без тіла і обличчя».

·       «Сулла не знав і азів, якщо відмовився від диктаторської влади».

·       «Зі мною люди мають розмовляти обережніше і слова мої вважати законом».

·       «Я Цезар, а не цар».

    Поясніть, як ви зрозуміли наведені висловлювання Цезаря.

    Як вони характеризують постать Цезаря?

    Чим диктатура Сулли відрізнялась від диктатури Цезаря?


Географія.

13.04.2022.
Тема уроку: Властивості ґрунтів. Ґрунтовий покрив, карта ґрунтів.
Завдання:
- Передивитись відео.
- Прочитати § 50.
- Виконати тест за посиланням: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5225827 (тест обмежений у часі виконання до 15 хв.)
- Пропоную провести дослід. Наберіть у одноразовий стаканчик ґрунт з вашої земельної ділянки, додайте невелику кількість води - ретельно розмішайте. Потім візьміть чайну ложку соди додайте  у стаканчик з ґрунтом і знову перемішайте. Якщо з'явиться піна і почне шипіти - що це значить? Чи потрібно такий ґрунт "лікувати"?
                                                                             Історія.
 11.04.2022.
Тема уроку: Диктатура Цезаря.

Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати параграф 47.
-  Поясніть, як ви зрозуміли: що таке диктатура.
- Для закріплення вивченої теми виконайте тест за посиланням
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2765605    (Тест можна проходити 1 раз. Надсилати скрін не потрібно, (я перегляну результат у себе на сторінці).

Географія.

11.04.2022.
Вітаю! Сьогодні ми починаємо вивчати нову тему "Біосфера та ґрунти"
Тема уроку: Складові біосфери, особливості їх поширення на земній кулі.
Завдання:
1.Прочитайте § 49. Вивчіть значення основних понять.
2.Перегляньте відео.
3. Виконайте тестові завдання.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3120977 (Час проходження обмежений до 20 хв.) Скріншот не надсилайте.

Історія.

07.04.2022. 
Тема уроку: Воєнна експансія Риму.
Завдання:
1. Переглянути відео - урок.
2. Прочитати параграф 46
3. Дайте відповідь на питання. Як ви вважаєте, чому в багатьох військових навчальних закладах світу і сьогодні вивчають битву при Каннах?

Географія.

06.04.2022 
 Тема уроку: Тематичне оцінювання з теми "Гідросфера".
Завдання: Виконати тести. 

Історія.
04.04.2022 
Тема: Римська республіка в V - І ст. до н.е.: соціальний устрій та організація влади.
Практична робота: Порівняти правове становище різних груп громадян і негромадян у Стародавньому Римі.
Перегляньте відео урок. Дайте відповідь на питання.  Про що ви дізналися після перегляду? Що було цікавим? 


Завдання:
1. Опрацювати параграф 49. 
2. Виконати практичне завдання на ст. 185

Історія.

31.03.2022.
Тема уроку: Природно - географічні умови Апенінського півострова. виникнення міста Рима.

Завдання:
1. Переглянути відео - урок. 
2. Прочитайте параграф 44- 45.
3. Створіть тестові питання до цієї теми ( 7 - 10 тестів). 

                                                             Географія.

30.03. - 04.04.2022.
Тема уроку: Значення вод суходолу для природи і людини. Охорона вод світового океану і суходолу. Практична робота 6. Позначення на контурній карті назв океанів, морів, проток, заток, островів, річок, озер.
 Пропоную переглянути відеоурок.
Завдання:
1. Після перегляду відео, пропоную провести дослід. Наберіть у прозорі склянки (банки) води з різних місць. Наприклад: з крана,  бутильована вода, з колодязя, інше. Далі залиште її відстоюватися. Опишіть які зміни з водою ви помітили. Якщо ви помітили зелений наліт на стінках, значить у воді присутні найпростіші водорості. Якщо на дні буде осад - означає наявність органічних речовин. Якщо ви на поверхні води виявите масляну плівку - однозначно у рідині наявні певні хімічні сполуки. Визначте і напишіть:
-Яка вода була найчистіша.
- Чи безпечна вода для споживання.
- Що потрібно робити, щоб вода не зашкодила здоров'ю людини.
2. Виконати практичну роботу №6. 
3. Підготуватися  на 06.04. до тематичного оцінювання з теми "Гідросфера". 

Географія. 

28.03.2022.
Тема уроку: Підземні води. Термальні і мінеральні води.


Завдання. 
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 47.
- Для закріплення набутих нових знань виконайте тестові завдання:
- Виписати в зошит (і вивчити0 значення основних понять, які зустрічаються у цій темі.

Історія. 

24.03. - 28.03.2022.
Тема уроку: Сармати на території України. Тематичне оцінювання з розділу "Антична цивілізація та її сусіди".

Завдання: 
- Подивитись відео. Написати про, що дізналися, що було цікаве.
- Виконати  підсумкові тестові завдання з розділу "Антична цивілізація та її сусіди".

Географія. 

23.03.2022.
Тема уроку: Льодовики. Багаторічна мерзлота.


Завдання:
- Прочитати параграф 46.
- Після перегляду відео - уроку та опрацювання  параграфу виконайте тест за посиланням

Географія 

21.03.2022.
 Тема уроку: Озера і болота. Штучні водойми і водотоки: ставки, водосховища, канали.
Завдання:
- Переглянути відео - урок



- Прочитати § 44 -45
- Після опрацювання параграфів та перегляду відео виконайте тест за посилання.

Результати тесту надішліть мені на вайбер.

Історія.

21.03.2022.

Тема уроку: Практична робота. Формування життєвої позиції діяча.
Завдання:
- Створіть історичний портрет Александра Македонського за планом.

Як скласти історичний портрет?

 

1. Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

        1.1. Де і коли він народився?

        1.2. Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

        1.3. Як формувалися його погляди?

2. Особисті якості й риси характеру.

        2.1. Як особисті якості діяча впливали на його діяльність?

        2.2. Які з його особистих якостей вам подобаються, а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

        3.1. Схарактеризуйте основні справи його життя.

        3.2. Які успіхи й невдачі були в його справах?

        3.3. Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?

        3.4. Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?

        3.5. Якими були наслідки його діяльності: а) для сучасників; б) для нащадків.

        3.6. За що людство пам'ятає цю людину?

4. Яке ваше особисте ставлення до історичного діяча?

        4.1. Які почуття викликає у вас його діяльність?

        4.2. Як ви ставитеся до засобів і методів його діяльності? Обґрунтуйте свою позицію.

Історія 

17.03.2022.

Тема уроку: Утворення імперії Александра Македонського.
Завдання:
Подивитися відео - урок.




- Дати відповідь на питання.
1. Ким був Александр Македонський - геніальним полководцем чи жорстоким завойовником? (Правильна + повна +  аргументована відповідь + власна думка - 12 балів)
2. Прочитати § 40 - 41. Виконати практичне завдання на ст.155. (7  балів)


                                            Географія

16. 03.2022р.

Тема уроку: Води суходолу - поверхневі і підземні. Річка. Пороги і водоспади. Живлення, водний режим і робота річки.
пропоную переглянути відео - урок за посиланням:


Завдання.
- Записати і вивчити визначення основних понять, які зустрічаються у відео.
- прочитати § 42-43 підручника.
- виконати тест. 
Код доступу 8354897
використати цей код,
відкривши посилання
join.naurok.ua


14.03.2022 р.
Ми продовжуємо вивчати тему "Гідросфера"
Тема уроку: Властивості вод Світового океану. Рух вод в Світовому океані. Життя в океанах і морях.
Прошу подивитися відео - уроки за посиланням.

Прочитати § 40 - 41.
- Дайте відповіді на запитання.
1. Яка роль Світового океану на нашій планеті.
2. Запропонуйте шляхи порятунку Світового океану від подальшого забруднення.
- Запишіть у зошит і вивчіть значення понять які зустрічаються у  заданих параграфах.

Історія 

14.03.2022

Тема:  Культура Давньої Греції. 
Передивіться відео.



Завдання:

1. Прочитати  § 38 - 39. Виконати завдання 1 (Знаю нове) на ст. 151. 

2. Складіть із хмаринки слів (ст. 151, завдання 2) два вислови Сократа. поясніть, що він мав на увазі?















Немає коментарів:

Дописати коментар