Дистанційне навчання 8 клас

Шановні друзі, пропоную  продовжити вивчення курсу історії. Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу kutsanna4@gmail.com або  VIBER, можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло 

Історія України.
03.06.- 10. 06.2022.
Тема уроку. Внесок України у формуванні європейської цивілізації.
Завдання.
- Перегляньте відео - урок.
- Складіть короткий конспект до теми.

Всесвітня історія.

03.06. - 10.06.2022.
Тема уроку: Тематичний контроль з розділу "Епоха Просвітництва".
Завдання.
- Виконати підсумкові тестові завдання за посиланням

Історія України.
30.05.2022
Тема уроку: Тематичний контроль з розділу " Українські землі у 20 - 90 роках 18 ст."
Завдання.
- Виконати підсумкові тести за посиланням 
( тест активний до 3 червня. Можна пройти 1 раз)

Всесвітня історія.
27.05.2022.
Тема уроку: Держава Великих Моголів в Індії. Перське царство.
Завдання.
- Переглянути відео
- Прочитати відповідний параграф.
- Для закріплення набутих знань виконайте тести за посиланням:
Історія України.
20.05. - 27.05. 2022.
Тема уроку: Розвиток культури у 20 - 90 роках 18 ст.  Розвиток освіти, науки та музичної культури на українських землях у 20-90 рр. 18 ст. Архітектура та образотворче мистецтво»
Завдання .Опрацюйте параграф 48.
Вправа «Видатні діячі української культури 20-90 років 18 ст.»
Завдання: Розгляньте хмарку слів. Випишіть у  колонки таблиці імена діячів української культури відповідно до галузі, в царині якої цей діяч здобув визнання.

Музика

Історія, філософія

Архітектура

Скульптура та образотворче мистецтво

 

 

 

 

 

 


Для самоперевірки (перегляньте свої записи у зошиті, за потреби відредагуйте їх):

Музика

Історія, філософія

Архітектура

Скульптура та образотворче мистецтво

А. Ведель,

М. Березовський

Бантиш –Каменський,

Г. Сковорода

Я. Погребняк,

Григорович-Барський

Й. Пінзель,

В.Боровиковський

Підготуйтеся до тематичного контролю з розділу "Українські землі у 20 - 90 роках 18 ст."

Всесвітня історія.

20.05.2022.
Тема уроку: Практична робота. Європейські держави та США в епоху Просвітництва.
Завдання. Опрацювати параграф 32.
Складіть синхронізовану хронологічну таблицю ст.180 " Події історії другої половини ХVІІ - ХVІІІ ст."

Історія України.
16.05.2022.
Тема уроку: Поділи Речі Посполитої. Зміни у становищі Правобережної України та західноукраїнських земель.
Завдання.
- Перегляньте відео та виконайте тест за посиланням.
Історія України.
13.05.2022.
Тема уроку: Землі Західної України у 20 - 90 роках 18 ст.
Завдання.
- Переглянути урок .
- Прочитати параграф 45.
- Виконати завдання 1  на ст 198.
Всесвітня історія.
13.05.2022.
Тема уроку: Колонії Великої Британії в Північній Америці. Війна за незалежність. Утворення США.
Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф  31.
- Для закріплення набутих знань виконай те тест
Історія України.
06.05.2022.
Тема уроку: Ліквідація Гетьманства і козацького устрою в Україні. Підкорення Кримського ханства Росією.

Завдання.
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф 44.
- Складіть історичний портрет Кирила Розумовського.

Всесвітня історія.

06.05.2022.
Тема уроку: Російська імперія.
Завдання.
- Прочитати параграф 29.
- Складіть узагальнюючу таблицю: "Внутрішні і зовнішня політика Катерини ІІ"


Історія України.
29.04.2022.
Тема уроку: Відродження гетьманства. Данило Апостол. Правління гетьманського уряду.


Завдання.
- Перегляньте відео - урок.
- Прочитати параграф 43.
- Розкрийте сильні і слабкі сторони політики Д.Апостола. (в зошиті).

Всесвітня історія.

29.04.2022.
Тема уроку: Просвітництво.
Завдання.
- Прочитайте параграф 27.
- Перевірте свої знання за допомогою тесту.



Історія України.
22.04.2022.
Тема уроку: Імперський наступ на автономію Гетьманщини.
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 42.
- Доведіть або спростуйте тезу.  Економічна політика царського уряду поступово перетворювала українські землі на колонію Росії.
Теза - думка, припущення, правдивість яких потрібно довести. (ст178)

Всесвітня історія.

22.04.2022.
Тема уроку: Початок індустріальної (промислової) революції.
Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати параграф 26.
- Закріпити здобуті знання за допомогою тесту 

Історія України.
18.04.2022.
Тема уроку: Тематичний контроль з розділу "Козацька Україна наприкінці 50 - х років ХVІІ - на початку ХVІІІ ст.
Завдання.
- Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4213616 (скріншот присилати не потрібно. У вас лише одна спроба для виконання тестів)

Історія України.
15.04.2022.
Тема уроку: Церковне життя. Освіта. Наукові знання. Архітектура. Образотворче мистецтво.
Завдання:
- Перегляньте коротке відео
- Прочитайте параграф 39.
- Складіть узагальнюючу таблицю "Розвиток культури наприкінці 17 - початку 18 ст."

Всесвітня історія.

15.04.2022. 
Тема уроку: Річ Посполита в другій половині 17 - 18 ст. 
Тематичне оцінювання з теми "Османська імперія. Країни Східної Європи в 16 - першої половини 18 ст."
Завдання.
- Переглянути відео - урок. Прочитати параграф 23. Закріпити знання виконавши тест. 
- Тематичне оцінювання. 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=6805742
                                                           Історія України.
08.04.2022.
Тема уроку: Пилип Орлик та його Конституція. Ліквідація козацтва на Правобережній Україні.



Перегляньте відео.
- Дайте відповідь на питання : У чому полягає заслуга П. Орлика перед Україною?
Дайте оцінку діяльності П. Орлика.
- Виконайте тест на закріплення.

Всесвітня історія.

08.04.2022.
Тема уроку: Московське царство. Правління династії Романових.
- Перегляньте відео. Ця тема дуже важлива. ми повинні знати історію московського царства та утворення росії.
- Прочитайте параграф 22.  Після перегляду відео та опрацювання параграфа  напишіть.
1.Що вас найбільше вразило, зацікавило, про, що дізналися?
2. Чому ця тема дуже актуальна у наш час?


Історія України.
01. 04. - 04. 04.2022.
Тема уроку: Гетьманщина за часів Івана Мазепи. Гетьманщина в роки Північної війни.




Завдання.
1. Переглянути відео - уроки. Прочитати параграф 37.
2. Виконати тестові завдання за посиланням

Всесвітня історія.
01.04.2022.
Розпочинаємо вивчення розділу 4. Османська імперія. Країни Східної Європи і 16 - першій половині 18 ст.
Тема уроку: Османська імперія. Кримське ханство.

Завдання.
1. Переглянути відео. Прочитати параграф 20 - 21.
2. Заповнити в зошиті схему "Розквіт Османської імперії в 16 - 17 ст.
а) Причини зростання могутності Османської імперії.
б) Ознаки розквіту Османської імперії. (ст.105)
в) Причини занепаду Османської імперії. (ст.113)

                                                          Історія України.
25.03. - 28.03. 2022.
Тема уроку: Правобережне козацтво. Заселення і розвиток Слобідської України. Слобідські козацькі полки. Запорозьке козацтво.



Завдання. Пропоную після перегляду відео та опрацювання §35 - 36, закріпити свої знання виконавши тестові завдання. Тест обмежений у часі. Доступ до завдання відкритий до 27.03.2022 року, 18.00. 

За посиланням

vseosvita.ua/go  введіть код:  qmh127

                                                         
                                                 Історія України.
18.03.2022.
Тема уроку. Іван Самойлович. Чигиринські походи. Бахчисарайський мир. "Вічний мир". 
Завдання:
Переглянути відео.





Прочитати § 34.
Дати відповіді на питання
1) Які основні політичні цілі ставив перед собою І. Самойлович? Чому він був позбавлений гетьманської булави?
2) Скільки відбулося Чигиринських походів турецької армії?
3) Які мирні угоди були укладені в той час?

Всесвітня історія.

18.03.2022.- 25.03.2022.
Тема уроку: Практична робота. Західноєвропейські держави за Ранньомодерної доби.
Тематичний контроль з розділу "Держави Західної Європи в ХVІ - ХVІІ ст.
Завдання:
- Опрацюйте § 18. Виконайте завдання №2. Хмаринка з історією.
- Виконати тест за посиланням:


Історія України.
14.03.2022.
Тема: Петро Дорошенко. Спроби об'єднання Лівобережної та Правобережної Гетьманщини.
Пропоную переглянути відео - урок за посиланням.
 
Завдання:
1. Прочитати §33.
2. Скласти історичний портрет П. Дорошенка.

Щоб створити історичний портрет, користуйтесь пам'яткою, проте врахуйте, що пам'ятка - не шаблон, а лише основа для Вашої індивідуальної творчості.

1.Як відбувалося становлення особистості історичного діяча?

•Де і коли він народився?

•Де і в яких умовах жив, зростав, виховувався?

2. Особисті якості й риси характеру.

•Як особисті якості впливали на його діяльність?

•Які з його особистих якостей Вам подобаються, а які ні?

3. Діяльність історичного діяча.

•Схарактеризуйте основні справи його життя.

•Які успіхи й невдачі були в його справах?

•Які верстви населення підтримували його діяльність, а які ні, і чому?

•Хто був його друзями, а хто ворогами, і чому?

•Якими були наслідки його діяльності а)для сучасників б) для нащадків

•За що людство пам‘ятає цю людину?

4. Яке Ваше особисте ставлення до історичного діяча? Обґрунтуйте свою позицію

Немає коментарів:

Дописати коментар