Дистанційне навчання 10 клас

Шановні друзі, пропоную  продовжити вивчення курсу історії, громадянської освіти. Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу  kutsanna4@gmail.com або  VIBER, можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло)

Всесвітня історія.

02.06. - 09. 06.2022.
Тема уроку: Узагальнення до курсу.
Завдання.
- Виконати підсумкові тестові завдання

ПІДСУМКОВИЙ Тест «Всесвітня історія, 10 клас»

 1.      Коли і на чиєму боці США вступили у Першу світову війну?

А У липні 1916 р. на боці Антанти;

Б вересні 1916 р. на боці Антанти;

В квітні 1917 р. на боці Четверного союзу;

Г квітні 1917 р. на боці Антанти.

2.      «Антанта» у перекладі з французької означає:

А «Сердечна згода»;

Б «Союз рівних»;

В «Золота угода»;

Г «Мирна згода».

3.      Мілітаризація — це __ :

А державна політика, спрямована на збагачення правлячої верхівки;

Б часта зміна влади в державі;

В політика, спрямована на нарощування військової могутності;

Г оновлення економіки.

4. Поняття, що означає ряд політичних режимів ХХ ст., за яких влада базувалась на однопартійній системі і всебічному втручанні держави в економіку, культуру й громадське життя:

А лібералізм;
Б централізм;
В демократія;
Г тоталітаризм.

5. Назвіть ім’я спадкоємця австро­угорського престолу, убитого в Сараєво 28 червня 1914 р.:

А Франц ­Фердинанд;

Б Вільгельм ІІ;

В Альфред Шліффен;

Г Франц­ Йосиф ІІ.

6. Чи входила Італія до складу держав ­переможниць у Першій світовій війні?

А Ні;

Б ні, бо вона воювала на боці Троїстого союзу;

В так, вона з 1915 р. перебувала у складі Антанти;

Г ні, бо вона взагалі не брала участі в Першій світовій війні.

7. Яка країна найбільше зміцнила свої економічні та політичні позиції після Першої світової війни?

А Росія;

Б Англія;

В Франція;

Г США.

8. Установіть відповідність між подіями і датами:

А вступ у війну США                      1) 1914 р.;

Б битва на Марні                            2) 1915 р.;

В «верденська м’ясорубка»           3) 1916 р.;

Г вступ у війну Італії                      4) 1917 р.;

                                                         5) 1918 р.

9. Установіть відповідність між країнами та їх керівниками:

А Франція                                       1) Микола ІІ;

Б Росія                                             2) Ллойд Джордж;

В Німеччина                                   3) Вудро Вільсон;

Г Велика Британія                          4) Вільгельм ІІ.

Д США

10. Ліга Націй існувала у:

А 1920–1945 рр.;

Б 1919–1945 рр.;

В 1919–1946 рр.;

Г 1921–1939 рр.

11. Яка територія, за Версальським мирним договором, відійшла від Німеччини до Франції?

А Ганновер і Пфальц;

Б Ельзас і Лотарингія;

В Східна Пруссія;

Г Північний Шлезвіг.

12. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:

А ратифікація                          1 міжнародний договір політичного змісту;

Б пакт                                       2 затвердження органами верховної законодавчої

                                                    влади міжнародного договору;

В демілітаризація                      3 платіж переможеної держави державі­ -переможниці;

Г контрибуція                         4 роззброєння, ліквідація згідно з міжнародним

                                                    договором військових озброєнь та укріплень.

Д демаркація

13. Назвіть роки «процвітання» в США:

А 1929–1933 рр.;

Б 1922–1929 рр.;

В 1918–1922 рр.;

Г 1933–1939 рр

14. Що означає термін «локаут»?

А Стабілізація економічного положення в державі;

Б відмова робітників виходити на роботу;

В масове закриття державних установ;

Г одночасне закриття підприємств їхніми власниками і масове звільнення робітників.

15. Схильність у політиці та ідеології до крайніх поглядів і дій — це__ :

А сепаратизм;

Б лібералізм;

В консерватизм;

Г екстремізм.

16. В основу «нового курсу» Рузвельта була покладена ідея:

А збільшення військових асигнувань;

Б зменшення втручання держави в економічне життя;

В активне регулювання економіки з боку держави;

Г обмеження регулювання економіки з боку держави.

17. Головною причиною Великої депресії в США було:

А посилення діяльності ультралівих політичних сил;

Б посилення діяльності ультраправих політичних сил;

В значне перевищення попиту над пропозицією;

Г значне перевищення пропозиції над попитом.

 18. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:

А тред­юніон                                             1) назва економічної кризи в США;

Б «новий курс»                                         2) програма Ф. Рузвельта щодо виведення

                                                                     США з економічної кризи;

В політика «відкритих дверей»                3) умовна назва періоду в історії США, коли

                                                                     країна перетворилася на світовий

                                                                     фінансовий центр;

Г «Велика депресія»                                 4) профспілка робітників у Великій Британії.

Д «проспериті»

19. П’ята колона — це __ :

А армія фашистів, що увійшла до Рима й захопила владу;

Б таємна державна поліція в нацистській Німеччині;

В назва націонал­соціалістичної держави в Німеччині;

Г назва агентури Ф. Франко в Іспанії, яка діяла в тилу республіканців.

20. До яких наслідків призвів Лютеранський пакт між Б. Муссоліні та Папою Римським Пієм ХІ 1929 р.?

А Католицька церква отримала владу в Римі та околицях;

Б партія «Католицька дія» отримувала більшість в італійському парламенті;

В Ватикан отримав статус автономії у складі Італії;

Г Ватикан отримав статус самостійної держави.

21. Установіть відповідність між поняттями та їх визначеннями:

А. голокост                       1) знищення національної, расової або релігійної групи;

Б. геноцид                         2) переслідування й масове знищення євреїв нацистами;

В. політична чистка          3) політика, спрямована на створення замкненого

                                             господарства всередині країни;

Г. автаркія                         4) політика позбавлення владою своїх противників.

Д. автократія

22. Установіть відповідність між країнами та їхніми політичними лідерами:

А СРСР                                         1 Б. Муссоліні;

Б Німеччина                                  2 Н. Чемберлен;

В Італія                                         3 Й. Сталін;

Г Іспанія                                        4 Ф. Франко;

                                                       5 А. Гітлер.

23. Захід, який передбачався в СРСР у період непу:

А продовольча розкладка;
Б продовольчий податок;
В скасування товарно­грошових відносин;
Г заборона оренди, найманої праці.

Громадянська освіта.

02.06. - 09.06. 2022.
Тема уроку: Тематичний контроль до розділу "Україна, Європа, світ".
Завдання.
- виконати підсумковий тест за посиланням

Історія України.

30.05.2022.
Шановні учні! Сьогодні ми закінчуємо вивчати останню тему курсу історії України за 10 клас.
Прошу відповідально поставитись до виконання контрольної роботи.
Тема уроку: Культура в роки війни. Тематичний контроль з теми "Україна в роки Другої світової війни".


Завдання.
- Переглянути відео.
- Виконати підсумковий тест з теми "Україна в роки Другої світової війни".
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=5700477  (Тест обмежений у термінах - до 3 червня, та часі - 20 хв)

Громадянська освіта.

30.05.2022.
Тема уроку: Як реалізується європейський вектор розвитку України?
Завдання переглянути відео.
- прочитати відповідний параграф.
- Підготуватись до тематичного контролю з останнього розділу курсу "Україна , Європа, світ".

Всесвітня історія.

26.05.2022.
Тема уроку: Тематичний контроль з теми "Передумови Другої світової війни", "Друга світова війна".
Завдання.
- Виконати підсумкові тестові завдання за посиланням

Громадянська освіта.

26.05.2022.
Тема уроку: Яким є становище України в Європі та світі?

Завдання.
- Перегляньте відео.
- Визначте якими є наслідки для України співпраця з міжнародними організаціями? (Писмово)


Історія України.

23.05.2022.
Тема уроку: Звільнення України від нацистських військ. Завершення Другої світової війни. 
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 34, 35.
- Для закріплення набутих знань виконайте тести 

Громадянська освіта.

23.05.2022.
Тема уроку: Як здійснюється співробітництво в Європі та світі?
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 47


Всесвітня історія.

19.05.2022.
Тема уроку: Хід війни в 1943- 1944 рр.

Завдання.
- Переглянути відео
- Прочитати параграф 30
- Для закріплення набутих знань виконайте тести

Громадянська освіта.

19.05.2022.
Тема уроку: Якими є сучасні міжнародні відносини?
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 45

Історія України.

16.05.2022.
Тема уроку: Окупаційний режим. Рух Опору та його течії в Україні.
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 32 - 33.
- Закріпити набуті знання за допомогою тесту. 
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9727493

Всесвітня історія.

12.05.2022.
Тема уроку: Воєнні дії червня 1941 до кінця 1942 рр. Рух Опору. Голокост.
Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати параграф 28.
- Для закріплення набутих знань виконайте тести.

Громадянська освіта.

12.05.2022.
Тема уроку: Узагальнення до розділу: " Взаємодія громадян та держави у досягненні суспільного добробуту".
Виконайте тест за посиланням. https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4905838

Всесвітня історія. Історія України.

05.05.2022.
Тема уроку. Причини, характер, періодизація Другої світової війни. Воєнні дії на першому етапі війни. (вересень 1939 - червень 1941 рр.)
Завдання.
- Переглянути відео.
- Визначити і записати  в зошит причини Другої світової війни.
- Для закріплення нових знань виконайте тести за посиланням.

Громадянська освіта.

05.05.2022.
Тема уроку: Практичне заняття. "Створюємо бізнес - план власного підприємства."

Крок 1. Складіть у зошиті якомога більший перелік ваших умінь, захоплень, мрій відповідно до наведеної таблиці: ( таблиця - нижче)
Крок 2. Виберіть той вид діяльності, що є у всіх трьох колонках таблиці. І підкресліть його.
Крок 3. Складіть перелік того, що в обраній вами сфері діяльності ви можете:
- виробляти нове;
- перепродавати вже існуюче на ринку;
- надавати послуги.
Крок 4. Сформулюйте бізнес-ідею.
Крок 5. Підготуйте відповіді на питання, що наведені в таблиці "Алгоритм започаткування власної справи". https://citizen.in.ua/photos/topic/f/20190128_123348_rozdil-6-11.pdf
Крок 6. Підготуйте електронну презентацію вашого проекту бізнесу.
 Я умію добре робити   Я цим захоплююсь     Я  про це мрію   
   
   

Історія України.
25.04.2022.
 Шановні друзі! Ми розпочинаємо вивчати останній розділ курсу " Україна в роки Другої світової війни". Далі у нас семестрове та річне оцінювання. Прошу звернути на це увагу.
Тема уроку: Початок Другої світової війни 1939 - 1941 р. Радянсько - німецькі договори 1939 р.

Завдання.
- Переглянути відео - урок.
- Прочитати відповідний параграф.
- Виконати тестові завдання https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8741025

Громадянська освіта.

25.04.2022
Тема уроку: Як корупція краде можливості?
Завдання:
- Перегляньте відео - урок
- Напишіть в зошит, що таке лобізм та корупція?
Чим вони відрізняються? Чому потрібно боротися з корупцією?

Всесвітня історія.

21.04.2022.
Тема уроку: Підготовчі заходи Сталіна до воєнного вторгнення в Європу. Пакт Молотова - Ріббентропа.
Завдання.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 26.
- Перевірити здобуті знання шляхом виконання тесту за посиланням.

Історія України. 
18.04.2022.
Тема уроку: Тематичний контроль з розділу " Західноукраїнські землі в міжвоєнний період"
Завдання.
- Виконати тестові завдання за посиланням 

Громадянська освіта.

18.04. - 21.04.2022.
Тема уроку: У чому полягає суть підприємництва? Що продається на ринку праці7


Завдання.
- Перегляньте відео.
- Виконайте тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=1774075 ( скін присилати не потрібно)

Всесвітня історія.
14.04.2022.
Сьогодні ми з вами починаємо вивчати розділ " Друга світова війна".
Тема уроку: Утворення вогнищ війни. Мюнхенська угода. Антикомінтернівський пакт.
Переглянути відео - урок.
Прочитайте параграф 25.
Задання: Випишіть у зошит основні події.

Громадянська освіта.

14.04.2022.
Тема уроку: Домашнє господарство як власник і споживач. Домогосподарство на ринку грошей.
Завдання:
- Перегляньте відео.
- Прочитайте параграф 39.
- Виконайте тест, для закріплення набутих знань за посиланням.

Історія України.

11.04.2022р
Тема уроку: "Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність України у ХХ столітті.

Запишіть у зошит тему практичного заняття "Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність України у ХХ столітті.
Переглянути фільм:



1. Напишіть короткий аналіз фільму (про що дізналися, що вразило, вашу думку)

 2. Прочитайте звернення прем’єр-міністра А. Волошина до народу Карпатської України від 3 листопада 1938 р., м. Ужгород.

• Про які міжнародні політичні події йдеться на початку звернення?

• Порівняйте аргументи, якими намагалися деморалізувати мешканців Карпатської України іноземні агенти в 1938-1939 рр. та з 2014 р. у сучасній Україні.


Громадянська освіта.

11.04.2022.
Тема уроку: Яку роль в ринковій економіці відіграє держава? Навіщо ми сплачуємо податки?

Задання:
- Переглянути відео
- Прочитати параграф 47.
- Напишіть. Навіщо ми сплачуємо податки?


Громадянська освіта.

07.04. 2022. 
Тема уроку: Як працює ринкова економіка? Як ринковий попит та ринкова пропозиція визначають ціни товарів?


1. Пропоную переглянути відео, прочитати параграф 36,37.
2. Закріпити набуті знання виконавши тест за посиланням.

Історія України.

04.04.2022.
Тема уроку: Українські землі у складі Румунії. Татарбунарське повстання.
Українські землі в складі Чехословаччини.  Карпатська Україна. Августин Волошин.




Завдання:
1. Переглянути відео - урок
2. Прочитати параграф 29. (ст 1
3. Виконати тестові завдання за посиланням: 

Громадянська освіта.

04.04.2022.
Тема уроку: Як забезпечити сталий розвиток?
Завдання:
1. Переглянути відео.
2. Прочитати параграф 35.
Дати відповіді на питання
а) Що таке виробничі ресурси, сталий розвиток?
б) Як ви розумієте потребу ефективного та раціонального використання ресурсів?
в) Які основні цілі сталого розвитку суспільства?

Всесвітня історія.

31.03.- 07.04 2022.
Тема уроку. Латинська Америка у 1920 - 1930 роках. 
Тематичне оцінювання з розділів: Держави Центрально - Східної Європи" та " Держави Азії та Латинської Америки".
Завдання. 
1. Перегляньте відео.
2. виконайте тестові завдання за посиланням:

Громадянська освіта.

31.03.2022.
Розпочинаємо вивчення розділу №6. Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного розвитку.
Тема уроку:   Для чого потрібна економіка?
Завдання:
1.Перегляньте відео. Напишіть, для чого потрібна економіка? Яке вона має значення саме для вас?



Історія України.

28.03.2022
Шановні учні! Ми починаємо вивчати новий розділ " Західноукраїнські землі в міжвоєнний період."
Тема уроку: Українські землі в складі Польщі. Українські політичні партії та організації.
- Переглянути відео.
- Прочитати параграф 28.
- Запитання. Чому вчитель наголошує на те, що  міжвоєнний період (між Першою та Другою світовою) був драматичним для українського народу в складі Польщі? Що змінилося у відносинах України і Польщі з початком агресії росії на нашу державу?
- Перевірте свої знання виконавши тест за посиланням:

Всесвітня історія.

24.03.2022.
Розпочинаємо вивчення розділу5. Держави Азії та Латинської Америки.
Тема уроку: Китай. Індія. Японія.


Завдання:
- подивитися відео. 
- прочитати § 20-21
- Закріпити здобуті знання виконавши тест за посиланням:

Громадянська освіта.

23.03. - 28.03.2022.
Тема уроку: Практична робота: "Створюємо шкільні медіа". Узагальнення з теми: "Світ інформації та мас- медіа".
Завдання:
- Написати статтю до шкільної газети. Тема статті за вибором.
- Виконати тестові завдання за посиланням:

Історія України.

21.03.2022.
Тема уроку:
Тематичний контроль з теми :" Встановлення і утвердження комуністичного тоталітарного режиму в Україні"
Завдання. Виконати тести за посиланням.
Результат переслати на мій вайбер.

Громадянська освіта.

21.03.2022.
Тема уроку: Твоя цифрова ідентичність. Як убезпечити себе у віртуальному світі?
Переглянути відео.


Завдання.
Прочитати відповідний параграф і виконати завдання за посиланням.
Результати надіслати мені у вайбер.

Всесвітня історія.

17.03.2022.
Тема уроку: 
Практичне заняття. Центрально-Східна Європа: вибір між демократією та авторитаризмом. 

Пригадайте з раніше вивченого 

1.   Які держави виникли в Центрально-Східній Європі за підсумками Першої світової війни?

2.   У яких державах Центрально-Східної Європи впродовж 1920—1930-х рр. були встановлені авторитарні режими?

Завдання

1.   Підготувати повідомлення (презентації):

 1) Чехословаччина — єдина справжня демократія в Центрально-Східній Європі;

2) Режим «санації» у Польщі;

3) Режим М. Горті в Угорщині;

4) Монархічні диктатури в Румунії, Болгарії, Югославії;

5) Країни Балтії в 1920—1930-ті рр. (Литва, Латвія, Естонія, Фінляндія).

Кожен учень готує одне повідомлення (презентацію) за вибором.

Громадянська освіта. 

17.03.2022.
Тема уроку: Для чого існують стандарти подання інформації? Чому необхідно бути медіаграмотним?

Завдання до уроку:

1.               Опрацюйте матеріал підручника § 32

2.               За матеріалом підручника  дайте відповідь на запитання:

·                  Запишіть визначення "достовірність інформації" у зошити.  Які основні критерії визначають достовірність інформації? 

·                  Достовірність інформації багато в чому залежить від джерела її отримання. Опрацюйте матеріал  підручника та запам'ятайте типи та види джерел інформації.  

·                  Запишіть визначення факт та оціночне судження  у зошити. Запам'ятайте, щоб протидіяти маніпуляціям та отримувати якісну достовірну інформацію, потрібно навчитися її аналізувати, зокрема відрізняти факти від суджень.   

·                  Що таке стандарти подання інформації? Назвіть та проаналізуйте їх. 

Історія України.

14.03.2022. 

Продовжуємо вчити  розділ " Встановлення й утвердження комуністичного ( тоталітарного) режиму в Україні.

Тема:
Ідеологізація національно - культурного життя радянської України. Освіта. Наука. Мистецькі спілки в 1920 - 30 роках.

Переглянути відео за посиланням:  https://www.youtube.com/watch?v=bJAqrFgKsDo

Завдання
1. Прочитати §24, 25- 26.
2. Дати відповідь на питання. Чому комуністичний режим застосував репресії проти української еліти 1920- 1930 -х роках?
3. Підготуйтеся до тематичного оцінювання. § 18 - 26.

Громадянська освіта. 

 14.03.2022.

 Тема уроку:  Як медіа маніпулюють аудиторіями та провокують конфлікти.

Пропоную переглянути відео за посиланнями.

https://www.youtube.com/watch?v=-UGIVKhybzw

https://www.youtube.com/watch?v=Z2Fu89sbKLw

https://www.youtube.com/watch?v=d-H-PNKOqz4

Завдання:

1.Прочитати § 31. 

2. Напишіть, про, що ви дізналися після перегляду відео, чи корисна  інформація для вас. Чому зараз це актуально?




Немає коментарів:

Дописати коментар