Шановні друзі, пропоную продовжити вивчення курсу історії, громадянської освіти. Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу kutsanna4@gmail.com або VIBER, можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло)
Всесвітня історія.
ПІДСУМКОВИЙ Тест «Всесвітня історія,
10 клас»
1. Коли і на чиєму боці США вступили у Першу світову війну?
А У липні 1916 р. на боці Антанти;
Б вересні 1916 р. на боці Антанти;
В квітні 1917 р. на боці Четверного союзу;
Г квітні 1917 р. на боці Антанти.
2.
«Антанта» у перекладі з
французької означає:
А «Сердечна згода»;
Б «Союз рівних»;
В «Золота угода»;
Г «Мирна згода».
3. Мілітаризація — це __ :
А державна політика, спрямована на збагачення
правлячої верхівки;
Б часта зміна влади в державі;
В політика, спрямована на нарощування військової
могутності;
Г оновлення економіки.
4. Поняття, що
означає ряд політичних режимів ХХ ст., за яких влада базувалась на
однопартійній системі і всебічному втручанні держави в економіку, культуру й
громадське життя:
Б централізм;
В демократія;
Г тоталітаризм.
5. Назвіть ім’я
спадкоємця австроугорського престолу, убитого в Сараєво 28 червня 1914 р.:
А Франц Фердинанд;
Б Вільгельм ІІ;
В Альфред Шліффен;
Г Франц Йосиф ІІ.
6. Чи входила
Італія до складу держав переможниць у Першій світовій війні?
А Ні;
Б ні, бо вона воювала на боці Троїстого союзу;
В так, вона з 1915 р. перебувала у складі Антанти;
Г ні, бо вона взагалі не брала участі в Першій
світовій війні.
7. Яка країна
найбільше зміцнила свої економічні та політичні позиції після Першої світової
війни?
А Росія;
Б Англія;
В Франція;
Г США.
8. Установіть
відповідність між подіями і датами:
А вступ у війну США 1) 1914 р.;
Б битва на Марні 2) 1915 р.;
В «верденська м’ясорубка» 3) 1916 р.;
Г вступ у війну Італії 4) 1917 р.;
5) 1918 р.
9. Установіть
відповідність між країнами та їх керівниками:
А Франція 1) Микола
ІІ;
Б Росія 2)
Ллойд Джордж;
В Німеччина 3) Вудро
Вільсон;
Г Велика Британія 4) Вільгельм ІІ.
Д США
10. Ліга Націй
існувала у:
А 1920–1945 рр.;
Б 1919–1945 рр.;
В 1919–1946 рр.;
Г 1921–1939 рр.
11. Яка
територія, за Версальським мирним договором, відійшла від Німеччини до Франції?
А Ганновер і Пфальц;
Б Ельзас і Лотарингія;
В Східна Пруссія;
Г Північний Шлезвіг.
12. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:
А ратифікація 1 міжнародний договір
політичного змісту;
Б пакт 2
затвердження органами верховної законодавчої
влади міжнародного договору;
В демілітаризація 3 платіж переможеної
держави державі -переможниці;
Г контрибуція 4 роззброєння,
ліквідація згідно з міжнародним
договором військових озброєнь та укріплень.
Д демаркація
13. Назвіть
роки «процвітання» в США:
А 1929–1933 рр.;
Б 1922–1929 рр.;
В 1918–1922 рр.;
Г 1933–1939 рр
14. Що означає термін «локаут»?
А Стабілізація економічного положення в державі;
Б відмова робітників виходити на роботу;
В масове закриття державних установ;
Г одночасне закриття підприємств їхніми власниками і
масове звільнення робітників.
15. Схильність
у політиці та ідеології до крайніх поглядів і дій — це__ :
А сепаратизм;
Б лібералізм;
В консерватизм;
Г екстремізм.
16. В основу
«нового курсу» Рузвельта була покладена ідея:
А збільшення військових асигнувань;
Б зменшення втручання держави в економічне життя;
В активне регулювання економіки з боку держави;
Г обмеження регулювання економіки з боку держави.
17. Головною
причиною Великої депресії в США було:
А посилення діяльності ультралівих політичних сил;
Б посилення діяльності ультраправих політичних сил;
В значне перевищення попиту над пропозицією;
Г значне перевищення пропозиції над попитом.
18. Установіть відповідність між поняттями та їх значеннями:
А тредюніон 1)
назва економічної кризи в США;
Б «новий курс» 2) програма Ф. Рузвельта
щодо виведення
США з економічної кризи;
В політика «відкритих дверей» 3) умовна назва періоду в
історії США, коли
країна
перетворилася на світовий
фінансовий центр;
Г «Велика депресія» 4) профспілка
робітників у Великій Британії.
Д «проспериті»
19. П’ята
колона — це __ :
А армія фашистів, що увійшла до Рима й захопила владу;
Б таємна державна поліція в нацистській Німеччині;
В назва націоналсоціалістичної держави в Німеччині;
Г назва агентури Ф. Франко в Іспанії, яка діяла в тилу
республіканців.
20. До яких
наслідків призвів Лютеранський пакт між Б. Муссоліні та Папою Римським Пієм ХІ
1929 р.?
А Католицька церква отримала владу в Римі та околицях;
Б партія «Католицька дія» отримувала більшість в
італійському парламенті;
В Ватикан отримав статус автономії у складі Італії;
Г Ватикан отримав статус самостійної держави.
21. Установіть
відповідність між поняттями та їх визначеннями:
А. голокост 1) знищення
національної, расової або релігійної групи;
Б. геноцид 2) переслідування й
масове знищення євреїв нацистами;
В. політична чистка 3) політика, спрямована на створення
замкненого
господарства всередині країни;
Г. автаркія 4) політика позбавлення владою своїх противників.
Д. автократія
22. Установіть
відповідність між країнами та їхніми політичними лідерами:
А СРСР 1 Б.
Муссоліні;
Б Німеччина 2 Н. Чемберлен;
В Італія 3 Й.
Сталін;
Г Іспанія 4 Ф.
Франко;
5 А. Гітлер.
23. Захід, який
передбачався в СРСР у період непу:
Б продовольчий податок;
В скасування товарногрошових відносин;
Г заборона оренди, найманої праці.
Громадянська освіта.
Історія України.
Завдання.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія.
Громадянська освіта.
Завдання.
Історія України.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія.
Завдання.
Громадянська освіта.
Історія України.
https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9727493
Всесвітня історія.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія. Історія України.
Громадянська освіта.
Крок 2. Виберіть той вид діяльності, що є у всіх трьох колонках таблиці. І підкресліть його.
Крок 3. Складіть перелік того, що в обраній вами сфері діяльності ви можете:
- виробляти нове;
- перепродавати вже існуюче на ринку;
- надавати послуги.
Крок 4. Сформулюйте бізнес-ідею.
Крок 5. Підготуйте відповіді на питання, що наведені в таблиці "Алгоритм започаткування власної справи". https://citizen.in.ua/photos/topic/f/20190128_123348_rozdil-6-11.pdf
Крок 6. Підготуйте електронну презентацію вашого проекту бізнесу.
Я умію добре робити | Я цим захоплююсь | Я про це мрію |
Завдання.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія.
Громадянська освіта.
Громадянська освіта.
Завдання:
Історія України.
Запишіть у зошит тему практичного
заняття "Срібна земля. Третя спроба утвердити незалежність України
у ХХ столітті.
Переглянути фільм:
1. Напишіть короткий аналіз фільму (про що дізналися, що вразило, вашу думку)
2. Прочитайте
звернення прем’єр-міністра А. Волошина до народу Карпатської України від 3
листопада 1938 р., м. Ужгород.
• Про які
міжнародні політичні події йдеться на початку звернення?
• Порівняйте
аргументи, якими намагалися деморалізувати мешканців Карпатської України
іноземні агенти в 1938-1939 рр. та з 2014 р. у сучасній Україні.
Громадянська освіта.
Задання:
Громадянська освіта.
07.04. 2022.1. Пропоную переглянути відео, прочитати параграф 36,37.
Історія України.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія.
Громадянська освіта.
Історія України.
Всесвітня історія.
Завдання:
Громадянська освіта.
Історія України.
Громадянська освіта.
Всесвітня історія.
Пригадайте з раніше вивченого
1. Які держави
виникли в Центрально-Східній Європі за підсумками Першої світової війни?
2. У яких державах
Центрально-Східної Європи впродовж 1920—1930-х рр. були встановлені авторитарні
режими?
Завдання
1. Підготувати
повідомлення (презентації):
1) Чехословаччина — єдина
справжня демократія в Центрально-Східній Європі;
2) Режим «санації» у Польщі;
3) Режим М. Горті в Угорщині;
4) Монархічні диктатури в Румунії,
Болгарії, Югославії;
5) Країни Балтії в 1920—1930-ті рр.
(Литва, Латвія, Естонія, Фінляндія).
Громадянська освіта.
Завдання до уроку:
1. Опрацюйте матеріал підручника § 32
2. За матеріалом підручника дайте відповідь на запитання:
· Запишіть визначення "достовірність інформації" у зошити. Які основні критерії визначають достовірність інформації?
· Достовірність інформації багато в чому залежить від джерела її отримання. Опрацюйте матеріал підручника та запам'ятайте типи та види джерел інформації.
· Запишіть визначення факт та оціночне судження у зошити. Запам'ятайте, щоб протидіяти маніпуляціям та отримувати якісну достовірну інформацію, потрібно навчитися її аналізувати, зокрема відрізняти факти від суджень.
· Що таке стандарти подання інформації? Назвіть та проаналізуйте їх.
Історія України.
14.03.2022.
Продовжуємо вчити розділ " Встановлення й утвердження комуністичного ( тоталітарного) режиму в Україні.
Тема:
Ідеологізація національно - культурного життя радянської України. Освіта. Наука. Мистецькі спілки в 1920 - 30 роках.
Переглянути відео за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=bJAqrFgKsDo
Громадянська освіта.
14.03.2022.
Тема уроку: Як медіа маніпулюють аудиторіями та провокують конфлікти.
Пропоную переглянути відео за посиланнями.
https://www.youtube.com/watch?v=-UGIVKhybzw
https://www.youtube.com/watch?v=Z2Fu89sbKLw
https://www.youtube.com/watch?v=d-H-PNKOqz4
Завдання:
1.Прочитати § 31.
2. Напишіть, про, що ви дізналися після перегляду відео, чи корисна інформація для вас. Чому зараз це актуально?
Немає коментарів:
Дописати коментар