Дистанційне навчання 5 клас.

Історія.

Шановні п'ятикласники! Ми починаємо вивчати новий розділ " Дослідники історії". Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу kutsanna4@gmail.com або  VIBER, можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло)
30.05.2022.
Тема уроку: Причини зникнення стародавніх цивілізацій. Сучасні цивілізації на мапі світу.
Завдання.
- Перегляньте відео.
- Запишіть у зошит причини зникнення стародавніх цивілізацій.

23.05.2022.
Тема уроку: Тематичний контроль з теми "Усе має минуле".
Завдання.
- Виконати тестові завдання за посиланням.

16.05.2022.
Тема уроку: Практична робота. Українські міста і села в минулому і тепер.
Завдання. Пропоную здійснити міні - дослідження побуту та звичаїв українського народу. 
Теми міні - проектів.
1. Українська мода.
2. Українське меню.
3. Український побут і звичаї.
Виберіть одну тему за бажанням. Пам'ятка для проведення етнографічного дослідження, розміщена в підручнику на ст. 167. Завдання виконай те в зошиті.
25.04.2022.
Шановні учні! Ми розпочинаємо вивчати останній розділ нашого курсу з історії "Усе має минуле". Потім нас чекає семестрове та річне оцінювання. Тому - хто не поздавав домашні завдання, прошу здати, тому, що є ризик (у деяких учнів) бути не атестованим.
Тема уроку: Як змінювалося заняття людей.

Завдання.
- Перегляньте відео. 
- Перевірте набуті знання за допомогою тесту https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=2574042
( Тест обмежений у часі. Скріншот не надсилайте . Результати ваших тестів будуть у мене на сторінці).

18.04.2022.
Тема уроку: Тематична атестація з розділу "Дослідники історії"
Завдання.
- Виконайте тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8623483 
( У вас лише одна спроба, тест обмежений у часі виконання, до 20 хв. Скріншот не надсилайте. Підписуйте своїм прізвищем і ім'ям)

11.04.2022.
Тема уроку: Практичне заняття: Повідомлення з історії родини. Презентація родового дерева.
I. Зберіть фотографії членів своєї родини.
Як ви вже знаєте, праця історика розпочинається зі збирання історичних джерел. Вам необхідно спочатку зібрати фотографії членів своєї сім’ї. Якщо у вас вдома немає сімейного фотоальбому, то впорядкуйте фотографії самостійно. Розкладіть їх хронологічно, спираючись на дати народження членів родини. Якщо ви не знаєте цього, зверніться по допомогу до близьких.
II. Намалюйте родинне дерево.
На верхівці дерева розташуйте свою фотографію. Нижче подайте зображення своїх батьків. Ще нижче, під ними, розмістіть фотографії бабусі та дідуся з боку батька, а поряд, дещо праворуч, — бабусі та дідуся з боку матері. Так само рядком нижче покладіть фотографії своїх прабабусь і прадідусів, що є батьками ваших бабусь і дідусів. Таким чином ви зможете визначити чотирьох прабабусь і чотирьох прадідусів. Це буде просте родинне дерево. Спираючись на нього, можна намалювати генеалогічне дерево. Воно показує, як зростала ваша родина починаючи від одного предка. Припустімо, що це буде той із ваших прадідусів, прізвище якого має ваша сім’я.
Він разом із прабабусею буде розташований біля коренів генеалогічного дерева. Вище від них, на нижніх гілках, помістіть їхніх дітей, а ще вище — своїх батьків і себе. На бічних гілках дерева розташовують дядьків, тіток відповідно до спорідненості.
III. Розпочніть опис життя і діяльності членів своєї сім'ї.
Укажіть, коли народилися ваші рідні, де вони жили, працювали, якими були найважливіші події їхнього життя. У цьому вам допоможе домашній архів, де зберігаються різноманітні документи (свідоцтва про народження, одруження, дипломи про закінчення закладів освіти, нагороди тощо). Використовувати ці документи необхідно з дозволу старших членів вашої родини.
IV. Візьміть інтерв'ю в найстарших членів своєї родини.
Одним із найкращих шляхів дізнатися про долі своїх пращурів е розмова з найстаршими членами сім’ї. 
Усе те, про що ви дізнаєтеся, необхідно записати.
04.04.2022.
Тема уроку: Наукове та художнє слово про минуле.
Прослухати аудіо - урок.

Завдання:
1. Ще раз самостійно прочитайте параграф 27.
2. Оберіть будь - яку історичну подію і напишіть сторітелінг для дітей.
Сторітелінг - це мистецтво захопливої розповіді.

28.03.2022.
Тема уроку: Хто започаткував наукові дослідження історії України.
Завдання:
- Перегляньте відеоурок.
- Прочитайте параграф 26.
- Складіть розповідь про Михайла Грушевського. Чому його називають "батьком української історичної науки"?

21.03.2022.
Тема уроку: Літописці української історії.
Перегляньте відео.


Завдання. 
- Прочитайте § 25.
Після перегляду відео та опрацювання параграфа підручника, виконайте тест за посиланням.
Результат тестування надішліть мені у вайбер.

14.03.2022.
Тема уроку: Як працюють історики.
Пропоную переглянути відео - урок.



Завдання
- Коротко (письмово) розповісти, про що дізнався з відео.
- Прочитати § 24. Поясніть, що таке "історичні дослідження". Чи можуть п'ятикласники провести історичне дослідження. Приклад.



 









4






1 коментар: