Шановні друзі, пропоную продовжити вивчення курсу історії та правознавства. Свої виконані роботи прошу надсилати на електронну адресу kutsanna4@gmail.com або VIBER (0663178060), можна залишати коментарі на моєму блозі (мені важливо зрозуміти, чи важко вам виконувати поставлені завдання, що вам не зрозуміло)
Правознавство.
Правознавство.
Тема уроку. Архітектура та образотворче мистецтво.
Реалізм |
(від латин, restauratio —
відновлення) — відновлення втрачених архітектурних споруд з урахуванням
стилю, у якому вони були свого часу збудовані. |
Ансамбль |
тут творчий напрям у літературі й
мистецтві, який полягає у зверненні до тем із життя народу, у правдивому їх зображенні. |
Реставрація |
(від фр. ensemble — разом) —
узгодженість, струнке ціле. Архітектурний ансамбль цілісна група споруд,
об’єднана спільністю форм і стилю. |
Демократизація |
(від латин, realis — суттєвий,
дійсний) — творчий напрям у літературі й мистецтві, який правдиво відтворює
життя. |
Українська культура першої половини ХІХ ст. збагатилася й досягненнями українського мистецтва: живопису, архітектури та скульптури. Із здобутками українського мистецтва, з провідними українськими художниками, архітекторами та їхніми творами ми й познайомимося на сьогоднішньому уроці.
Завдання.
1.Прочитайте
відповідний параграф.
2. Попрацюйте
з джерелом інформації і дайте відповіді на запитання.
З опису подорожі 1844 року Галичиною чеського письменника К. Запа
«Архітектурний стиль русинських селянських церков, найчастіше дерев’яних, є оригінальний і дуже мальовничий. Рідко яка не має прегарної бані; часто триповерхові бані, з яких середня вища й гарніша. Коло церкви стоїть дерев’яна дзвіниця, скрізь одного взірця, звичайно трохи привітніша, ніж більшість дерев’яних дзвіниць старих костьолів у Чехії. Всі ці дерев’яні церкви бувають творінням простих теслярів, які також чимало прикладають рук до різьбярського мистецтва прикрас Храму Божого. Внутрішній вигляд такої церкви буває кращий за всі сподівання; спеціально на іконостасі знаходиться мистецька різьба, ясного кольору, позолочена й пофарбована». (Сарбей В. Г. Історія України ХІХ - початкуХХ ст. - К.: Ґенеза, 1996. - С. 102)
Завдання
1. Як даний
документ характеризує розвиток архітектури на українських землях?
2. Які архітектурні деталі дерев’яних церков в Україні викликали захоплення у чеського подорожнього і що вразило його в будівничих?
Практична робота. На основі аналізу доступних джерел
укласти історичний портрет мецената другої половини ХІХ - початку ХХст.
Підготуватись до тематичної атестації до розділу "Повсякденне життя та культура України в середині ХІХ - на початку ХХ ст.
Ми
продовжуємо вивчення теми "Повсякденне життя та культура України в
середині ХІХ - початку ХХ століття". Запишіть тему
уроку: "Література, театр і музичне мистецтво".
Література. Друга половина 19 ст період реалізму в українській літературі (правдиве і всебічне зображення дійсності). В цей період з'являються нові теми - майнове розшарування селянства, життя робітників, соціальна і національна боротьба. Значна частина українських письменників приймає участь у політичному житті.
Автори і твори: Марко Вовчок "народні оповідання", П. Куліш "Чорна рада", Панас Мирний "Хіба ревуть воли, як ясла повні?", Іван Франко Поеми "Марійка", "Наймичка", вірш "Каменярі", Леся Українка поеми "Кам'яний господар", драма-феєрія "Лісова пісня", Михайло Коцюбинський "Fata morgana", Василь Стефаник "Кам'яний хрест".
На початку ХХ століття в літературі утверджується модернізм (пошук нових форм, прийомів, засобів художньої діяльності). Вороний оприлюднив гасла модернізму, Галицькі поети з гуртка "Молода муза" критикували реалізм, Семенко у 1913 році заснував перше об'єднання футуристів.
Театр. У 1864 році засновано першу українську професійну групу при культурно-освітньому товаристві "Руська бесіда" у Львові. У 1882 році в Єлисаветграді братами Тобілевичами (Карпенко-Карий, Садовський, Саксаганський) створене Товариство українських акторів під проводом М. Кропивницького, згодом Старицького, або театр корифеїв. Були драматургами і акторами. Також виступали Заньковецька, Садовська-Барілотті. Старицький - "За двома зайцями", "Богдан Хмельницький", "Маруся Богуславка", Кропивницький - Дай серцю волю - заведе в неволю", Карпенко-Карий "Мартин Боруля", "Сто тисяч", "Наймичка" Головна дійова особа п'єс - як правило, селянство, характерні етнографізм, побутовість.
Музика. Пісня Михайла Вербицького на слова Павла Чубинського з 1862 року виконувалася, як національний гімн, а з 2001 року стала Державним гімном України.
Гулак-Артемовський створив першу українську оперу "Запорожець за Дунаєм" 1862 рік. Микола Лисенко автор українських опер "Різдвяна ніч", "Утоплена", "Тарас Бульба", "Пан Коцький". Соломія Крушельницька - видатна українська оперна співачка. Микола Леонтович - український композитор, автор обробок українських народних пісень "Щедрик", "Дударик", "Козака несуть".
Також почніть вивчення історичних персоналій, обов'язкових для розпізнавання на ЗНО,
Всесвітня історія.
Правознавство.
- Переглянути відео - урок.
Шляхи колонізації
Насильницький шлях — захоплення території однієї країни іншою Договірний шлях — панування однієї країни в результаті укладання договору
Іспанський шлях — поширення католицизму та іспанської мови через енком’єнду Англійський шлях — через проведення політики апартеїду — вигнання місцевого населення.
Якщо на першому етапі зі Сходу везли прянощі, коштовне каміння, витвори східного мистецтва та коштовні метали, то на другому етапі колонії перетворюються на ринки збуту продукції та стають джерелами сировини. До колоній ввозять продукцію легкої промисловості та машинобудування, а вивозять — пшеницю, бавовну, вугілля, залізну руду, тютюн, каву тощо. У колоніях бу-дуються шахти та залізниці, прокладаються телеграфні лінії. Для скорочення шляху з Європи до Азії був споруджений Суецький канал.
На третьому етапі колоніальної політики відбувається зміна напрямку колоніальної політики — до колоній переносяться виробництва. Вартість праці в колоніях була мізерною, витрати на видобуток ресурсів також були незначними, що дозволяло виробляти дуже дешеву продукцію. Проте машинобудування та інші високотехнологічні виробництва залишалися в метрополіях, що давало змогу утримувати колонії в підпорядкуванні, крім того не виникала необхідність у високо-кваліфікованих робітниках.
- В зошит написати основні цілі колоніальної політики.
- Приготуватись до тематичного оцінювання з теми "Модернізація країн Європи та Америки в останній третині ХІХ - на початку ХХ ст."
Правознавство.
Завдання:
Правознавство.
1. Заповніть таблицю «Особливості адміністративної відповідальності неповнолітніх»
Вік, із якого настає
адміністративна відповідальність неповнолітніх |
|
Адміністративні стягнення,
які не застосовуються до неповнолітніх |
|
Застосування додаткових
заходів впливу |
|
Адміністративні
правопорушення, за вчинення яких неповнолітні підлягають адміністративній
відповідальності на загальних підставах |
|
2.«Аналізуємо-визначаємо» Із запропонованих ситуацій
виберіть ті, за які настає адміністративна відповідальність (а), а за які –
кримінальна відповідальність (к). Під час виконання роботи ви можете
користуватися Кримінальним кодексом України, Кодексом України про
адміністративні правопорушення в текстовому або в електронному варіантах
(офіційний сайт Верховної Ради України:https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2341-14; https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10).
1.
Підлітки залізли в чужий
автомобіль і каталися по місту.
2.
Під час футбольного матчу
група фанатів (16 – 17 років) у відповідь на неодноразові зауваження
поліцейських, вступила в бійку з охоронцями правопорядку
3.
Підліток перебіг вулицю на
червоний сигнал світлофора.
4.
Дев’ятикласник В. зупинив п’ятикласника й вимагав у нього
гроші.
5.
Під час перерви десятикласник
Г. зайшов в роздягальню і забрав чужу шапку.
6.
Не встигнувши підготуватися
до контрольної роботи, десятикласник М. зателефонував директору школи і
повідомив, що в школі закладено бобу.
7.
Підлітки з 11-го класу курили
на шкільному подвір’ї.
8.
Друзі вирішили розглянути, як
влаштована рушниця, яку придбали батьки одного з них. Розглядаючи, один з них
навів рушницю на іншого і натиснув курок. Раптом, не очікувано для обох,
пролунав постріл і один із підлітків помер.
9.
Неповнолітні А. (16 років) і
Д. (17 років) під час перегляду фільму в кінотеатрі випили пляшку вина і
почали чіплятись до інших глядачів та нецензурно лаятись
10.
Сім однокласників вирішили на
Великдень навідатися у церков на службу. У цей період у державі постановою
Кабінету Міністрів України був оголошений карантин та запроваджені карантинні
заходи.
1.
Підлітки залізли в чужий
автомобіль і каталися по місту.
2.
Під час футбольного матчу
група фанатів (16 – 17 років) у відповідь на неодноразові зауваження
поліцейських, вступила в бійку з охоронцями правопорядку
3.
Підліток перебіг вулицю на
червоний сигнал світлофора.
4.
Дев’ятикласник В. зупинив п’ятикласника й вимагав у нього
гроші.
5.
Під час перерви десятикласник
Г. зайшов в роздягальню і забрав чужу шапку.
6.
Не встигнувши підготуватися
до контрольної роботи, десятикласник М. зателефонував директору школи і
повідомив, що в школі закладено бобу.
7.
Підлітки з 11-го класу курили
на шкільному подвір’ї.
8.
Друзі вирішили розглянути, як
влаштована рушниця, яку придбали батьки одного з них. Розглядаючи, один з них
навів рушницю на іншого і натиснув курок. Раптом, не очікувано для обох,
пролунав постріл і один із підлітків помер.
9.
Неповнолітні А. (16 років) і
Д. (17 років) під час перегляду фільму в кінотеатрі випили пляшку вина і
почали чіплятись до інших глядачів та нецензурно лаятись
10.
Сім однокласників вирішили на
Великдень навідатися у церков на службу. У цей період у державі постановою
Кабінету Міністрів України був оголошений карантин та запроваджені карантинні
заходи.
Історія України.
Завдання:
Історія України.
Історія всесвітня.
Тест. Правознавство. Адміністративні правопорушення та
адміністративна відповідальність.
1.Адміністративна відповідальність настає з :
А)18р
Б)16р
В) 14р
Г)15р
2.Підставою до адміністративної відповідальності є:
А) злочин
Б)проступок
3. Найсуворіше адміністративне стягнення :
А) виправні роботи
Б)адміністративний арешт
В)громадські роботи
Г) конфіскація предмета
4.Яким нормативним актом передбачено адміністративну відповідальність:
А)Кримінальним процесуальним кодексом України
Б) Конституцією України
В) Кримінальним кодексом України
Г)Кодексом України про адміністративні правопорушення.
5. Виправні роботи застосовує суд на строк до двох місяців із відбуванням цих робіт правопорушником за місцем його постійної роботи та з відрахуванням в дохід держави із його заробітку в межах:
А) 15%
Б)25%
В) 20%
Г) 10%
6.Найм'якший вид адміністративного стягнення.
А) громадські роботи
Б) виправні роботи
В) попередження
7.Адміністративний арешт призначає суд, строком на
А) 12діб
Б)14 діб
В) 15 діб
Г) 11діб
8.Вкажіть,де фіксується факт вчинення адміністративного правопорушення
А) у протоколі
Б) в ухвалі
В) у рішенні
Г) в інструкції
9.Найсуворіше адміністративне стягнення не можна застосовувати до (3 відповіді)
1.вагітних жінок
2. повнолітніх осіб
3.матерів дітей
віком до 12 років
4. 45 річних чоловіків
5. військовослужбовців
Тема: ЗЛОЧИН.
Немає коментарів:
Дописати коментар